اگر با نقاش های ساختمانی برخورد کرده باشید در رنگ های متنوعی که بین وسائل آنها وجود دارد، بطور حتم رنگ گل ماشی نیز در آن میان دیده می شود. نوعی رنگ خردلی متمایل به قهوه ای روشن که بنوعی جزء رنگهای پایه محسوب می شود. رنگهایی از قبیل: کرم، بژ، گلبه ای، حنائی، شکلاتی، استخوانی و بسیاری از رنگ های دیگر، از ترکیب گل ماشی با رنگ های دیگر بدست می آید. همین مسئله گواه کاربرد های مختلف گل ماشی در حوزه های مختلف صنعتی می باشد. گروه صنعتی آروشا با سابقه طولانی در عرصه تولید انواع پودرهای معدنی، از تولید کنندگان بزرگ گل ماشی بسته بندی کیسه ای است که این ماده معدنی را تولید و عرضه می نماید.

 

 

 

ویژگیهای پودر گل ماشی بسته بندی کیسه ای

 

این ماده معدنی نوعی اکسید آهن آبدار بوده که رنگ آن زرد روشن یا خردلی و زرد مایل به قهوه ای می باشد. این ماده غیر سمی بویی ندارد و ظرفیت عنصر آهنش ۳ می باشد که البته قدرت رنگدهی آن بسیار زیاد است. پودر میکرونیزه اکسید آهن زرد خاصیت مغناطیسی نداشته، در سیستم ارتورومبیک متبلور شده، در هیدروکلراید به آرامی حل شده و چنانچه آب خود را از دست بدهد به لیمونیت تبدیل خواهد شد. از آنجاکه رنگدهی آن عالی است، بعنوان رنگدانه در صنایع مختلف از قبیل: رنگ، رزین و حوزه آرایشی و بهداشتی مورد بهره وری قرار می گیرد.

رنگدانه گل ماش در کشور ما از معادنی همچون محلات و ابوموسی بدست می آید. از اینرو در کارخانجاتی چون شرکت آروشا می توان بهترین پودر گل ماش طبیعی و معدنی تهیه نمود. گل ماشی بسته بندی کیسه ای آروشا، تولید شده از سنگ های لیمونیت همان معادن محلات است که پوشش دهی بالایی داشته و به نور مقاوم است.

 

کاربرد های گل ماشی

 

پودر گل ماش خصوصیاتی همچون: وجود آب در ساختار شیمیایی آن، جذب بالای روغن و مقاومت رنگی بالا دارد که باعث کاربرد های گوناگون آن در زمینه های مختلف صنعتی می گردد. بکارگیری در: صنعت رنگ و زرین، تولید سیمان و بتن، حذف یونهای سربی موجود در آب، سرامیک، پلاستیک سازی و کفپوشهای رنگی و نیز موارد بسیار دیگر، کاربرد های متنوع گل ماشی بسته بندی کیسه ای مجموعه آروشا می باشد که کیفیت بسیار بالایی دارد.

از سوی دیگر خرید مستقیم این ماده از کارخانه باعث صرفه جویی در هزینه ها می گردد که بالطبع برای هر تولید کننده از اهمیت بالایی برخوردار است. شرکت آروشا بهترین کلوخه های معدنی را از معادن محلات استخراج کرده و با استفاده از تکنیک های روز دنیا گل ماشی را تولید و بفروش می رساند.