کلسیم به منظور جذب ، نخست  باید در مایعات روده دام حل شود لذا میزان حلالیت پودر کربنات کلسیم خوراک دام بسیار مهم است، میزان انحلال کربنات کلسیم به PH روده، شکل فیزیکی و سایز منبع کلسیم وابسته می باشد. انحلال پذیری پودر کربنات کلسیم تا میزان بسیار زیادی به منشاء آن وابسته می باشد. فروش عمده کربنات کلسیم جهت مصرف در خوراک دام و طیور و آبزیان با ترکیب شیمیایی استاندارد توسط مجموعه صنعتی آروشا انجام می گردد . مشتریان می توانند جهت سفارش با واحد فروش کارخانجات آروشا تماس حاصل نمایند .

 

تولید و توزیع کربنات کلسیم دامی

تولید و توزیع کربنات کلسیم دامی در مجموعه صنعتی آروشا پودر، با رعایت تمامی استاندارد های ثبت شده در این زمینه انجام می پذیرد زیرا کربنات کلسیم در جیره غذایی دام و طیور دارای کاربرد های بسیار زیادی است و در واقع کیفیت بالای این محصولات می تواند در افزایش بازدهی شرایط اقتصادی در این روش ها تأثیر بسیار زیادی داشته باشد.  در مجموعه آروشا پودر، برای تولید کربنات کلسیم دامی از بهترین دستگاه ها و آسیاب ها استفاده می شود تا این محصولات به صورت کاملاً پودری و در دانه بندی های ریز تولید و مورد استفاده قرار گیرند. شایان ذکر است که  هر چقدر ذرات پودر های میکرونیزه کربنات کلسیم ریزتر باشد تاثیر گذاری و بازدهی آنها بیشتر خواهد بود و به همین دلیل قیمت این محصولات در این زمینه افزایش می یابد.

 

 

استاندارد ویژگی های کربنات کلسیم دامی

استاندارد ویژگی های کربنات کلسیم جهت مصرف در تغذیه دام ، طیور و آبزیان بوسیله کمیسیون فنی استاندارد کشاورزی و غذایی سازمان ملی استاندارد تهیه و تدوین شده و مورد تائید قرار گرفته  و مصوب شد. کربنات کلسیم به فرمول شیمیائی CaCo3 در طبیعت بصورت کانی آراگونپت ، پوسته صدف ها و کالسیت ، کالک ، سنگ آهک ، سنگ مرمر و تراورتن و غیره وجود دارد. امروزه از کربنات کلسیم بصورت بصورت پودر یا دانه گونه (Granul) بعنوان یکی از منابع اصلی تأمین کلسیم در جیره غذائی دام و طیور آبزیان استفاده می شود. کربنات کلسیم بصورت پودر در خوراک دام و طیور گوشتی و گرانول آن در جیره غذائی طیور تخم گذار مورد استفاده قرار می گیرد.

 

 

ویژگی های فیزیکی پودر کربنات کلسیم

رنگ : پودر کربنات کلسیم معمولا به رنگ سفید می باشد. شکل ظاهری : بصورت پودر یا دانه گونه است . اندازه : ذرات کربنات کلسیم باید طوری باشد که مطابق جدول دانه بندی جیره غذائی باشد. مزه : بدون مزه . بو: بدون بو . وزن مخصوص : وزن مخصوص پودر کربنات کلسیم بین  2/65تا 2/95گرم در سانتی متر مکعب است . در دمای حدود 825درجه سانتی گراد کاملا به Caoو Co2تجزیه می شود. غیر سمی و غیرقابل اشتعال است . با اکثر اسیدها واکنش نشان داده و گاز Co2متصاعد می نماید.

 

 

خصوصیات کربنات کلسیم مخصوص خوراک دام و طیور

·        مش بندی پودر کربنات کلسیم 80 تا 100 می باشد.

·        باعث تقویت اسکلت دام و جلوگیری از نرمی و شکستن استخوان می شود.

·        از مشکلات عصبی و انقباضات و گرفتگی عضلات جلوگیری می کند.

·        منجر به بهبود عملکرد آنزیمی و هورمونی بدن دام و طیور می شود

·        باعث تشکیل بهتر و ضخیم تر پوسته تخم مرغ می شود

·        افزایش وزن و افزایش سطح سلامت دام را در پی دارد.

·        منجر به بهبود کیفیت شیر گاو می شود

·        دارای ضریب هضمی بالا می باشد.

با عنایت به ویژگی های فیزیکی و شیمیایی فوق الذکر ، فروش عمده کربنات کلسیم با کیفیت عالی توسط کارخانه کربنات کلسیم آروشا به تمامی واحدهای تولید خوراک دام و طیور و آبزیان و همچنین واحدهای نگهداری و پرورش دام و طیور و آبزیان انجام می گردد .

مشتریان محترم می توانند از شرایط منحصر به فرد فروش عمده کربنات کلسیم خوراکی کارخانه آروشا نهایت استفاده را ببرند . فروش عمده کربنات کلسیم با قیمت مناسب و رقابتی انجام می گردد .  کربنات کلسیم چه بصورت فله یا کیسه باید در محیط سرپوشیده و عاری از رطوبت و بدور از آلودگی های گوناگون نگهداری شود و تمام موازین بهداشتی در نگهداری آن رعایت شود.

 

 

فروش عمده کربنات کلسیم کارخانه آروشا

با عنایت به نتایج مثبت حاصل از مصرف پودر کربنات کلسیم در خوراک دام ، تامین بخش عمده نیاز کربنات کلسیم کارخانجات تولید خوراک دام  توسط مجموعه صنعتی آروشا انجام می شود. فروش عمده پودر کربنات کلسیم در مجموعه صنعتی آروشا پودر بر اساس نیاز صنعتگران در بسته بندی های متنوع انجام می پذیرد و بدیهی است که خرید این ترکیبات در بسته بندی های فله ای و بزرگ از نظر قیمتی مقرون به صرفه تر می باشد و کارخانه های تولید کننده می توانند با این اقدام صرفه اقتصادی خوبی را در فرآیند های تولیدی خود فراهم نمایند.  جهت سفارش و خرید انواع پودر کربنات کلسیم مورد نیاز، با کارشناسان فروش مجموعه ما تماس حاصل فرمائید .