x تبلیغات
پودر سنگ

قیمت پودر سنگ جوشقان

 

پودر سنگ چوشقان یکی از مهمترین پودرهای ساختمانی و صنعتی است که در حال حاضر در ایران تولید‌ می‌شود. تولید پودر سنگ جوشقان مراحل مختلفی دارد که در صورت  عدم دقت در هر یک از مراحل، ممکن است پودر سنگ جوشقان تولید شده دارای کیفیت مناسبی نباشد و با قیمت بسیار بالایی که مناسب با آن کیفیت نیست به فروش برسد.

کارخانه های بسیاری تولید کننده این محصول می باشند ولی تعداد انگشت شماری هستند که این محصول را به صورت با کیفیت و با قیمت مناسب نسبت به کیفیت آن ارائه می دهند. در این مطلب می‌خواهیم در مورد قیمت پودر سنگ جوشقان و عوامل مهم در قیمت گذاری آن صحبت کنیم. پس با ما همراه باشید.

 

فروش پودر سنگ جوشقان

در کشورهای مختلف مخصوصا در ایران خرید و فروش پودر سنگ جوشقان به راحتی انجام می پذیرد. این ترتیبات دارای ویژگی های خاصی هستند و در فرایند تولید مصالح ساختمانی و در به‌ کارگیری در اجرای پروژه های ساختمانی هیچگونه مشکلی را ایجاد نمی کنند. همچنین میزان استفاده از این تولیدات محدودیتی ندارد و خریداران می توانند با دریافت قیمت های مناسب از این محصولات آنها را در حجم های بالای در اختیار گرفته و در تولید مصالح ساختمانی به کار گیرند. پودر سنگ جوشقان در گروه پودر سنگ های با کیفیت دسته بندی می شود که مواد اولیه آن که در واقع همان سنگ های معدنی می باشند که از  معادن به خصوص جوشقان در استان اصفهان استخراج می گردند. این محصولات دارای رنگ سفید و درخشان هستند و به واسطه داشتن مقاومت بالا در جلوگیری از ترک خوردگی بتن ها و سطوح سیمانی تاثیر بسیار زیادی دارند. در حال حاضر فروش پودر سنگ جوشقان در کیفیت های متفاوت توسط  مجموعه آروشا پودر در حال انجام می باشد و تمامی خریداران این محصولات می توانند با مراجعه به این مجموعه، خرید بهترین محصولات را تجربه نمایند.

با توجه به اینکه سنگ جوشقان سنگی متفاوت است و میزان تولید سنگ پودری آن نسبت به سایر انواع سنگ کمتر است و به دلیل خواص فیزیکی منحصر به فرد، این سنگ در منطقه ای که ارتفاع بالایی دارد استخراج می شود. یکی از دلایل بالاتر بودن قیمت پودر سنگ جوشقان نسبت به پودر سنگ‌هایی مانند آهک نیز در همین مورد است. اما این تغییر قیمت آنقدر نیست که هزینه زیادی را متوجه خریداران کند.

 

مصرف سنگ جوشقان

همانطور که گفتیم پودر سنگ جوشقان در واقع خاکستر آتشفشانی مرمر با رگه های آهکی است. چون جنس این سنگ از آهک است، بهتر است آن را در مناطقی که در معرض رطوبت هستند قرار ندهید. این نوع سنگ برخلاف سنگ پودری و فلس، برای نمای بیرونی خانه مناسب نیست و بیشتر برای فضای داخلی خانه استفاده می شود.

علاوه بر این، از این سنگ برای کف ساختمان استفاده نمی شود. این محصول اغلب برای ساخت دیوارهای داخلی مانند دیوار گاراژ، دیوار پله، محوطه سازی، نمای عقب و غیره استفاده می شود. سنگ های گرانوله برای هضم غذای حیوانات، سیلو و شن استفاده می شود. ضمناً از این نوع سنگ در ساخت نما و محوطه سازی در هنگام خرد شدن سنگ استفاده می شود. علاوه بر این، پودر این سنگ نیز کاربردهای زیادی دارد. مجسمه سازی، طراحی، نما، سنگ و غیره برخی از مهمترین کاربردهای پودر هستند.

یکی از مهم ترین مکان های استفاده از این نوع سنگ برج آزادی .واقع در میدان آزادی است.

 

کاربردهای پودر سنگ جوشقان

این سنگ براق دارای چندین مزیت از جمله رنگ سفید و حالت یک دست، استحکام بالا و ترکیب پذیری خوب است. این مواد آن را در صنایع مختلف مانند مصالح ساختمانی، پوشش، کنده کاری، تهیه انواع چسب کاشی، ایجاد سنگ های تزئینی یا گچ کاری در مکان های بارانی مفید می کند.

پودر سنگ صیقلی نیز به عنوان افزودنی در بتن استفاده می شود. زیرا علاوه بر کاهش هزینه بتن، مقاومت آن را افزایش داده و خطر ترک خوردگی را کاهش می دهد. با سیمان سفید و دوغاب و روکش و کاشی کاری و سرامیک کاری در حمام و سرویس بهداشتی ترکیب شده است. همچنین از پودر سنگ می‌توان در پاشیدن در قیرگونی، خوراک دام و سندبلاست استفاده می شود.

فروش عمده کربنات کلسیم خوراک دام و طیور و آبزیان

 

کلسیم به منظور جذب ، نخست  باید در مایعات روده دام حل شود لذا میزان حلالیت پودر کربنات کلسیم خوراک دام بسیار مهم است، میزان انحلال کربنات کلسیم به PH روده، شکل فیزیکی و سایز منبع کلسیم وابسته می باشد. انحلال پذیری پودر کربنات کلسیم تا میزان بسیار زیادی به منشاء آن وابسته می باشد. فروش عمده کربنات کلسیم جهت مصرف در خوراک دام و طیور و آبزیان با ترکیب شیمیایی استاندارد توسط مجموعه صنعتی آروشا انجام می گردد . مشتریان می توانند جهت سفارش با واحد فروش کارخانجات آروشا تماس حاصل نمایند .

 

تولید و توزیع کربنات کلسیم دامی

تولید و توزیع کربنات کلسیم دامی در مجموعه صنعتی آروشا پودر، با رعایت تمامی استاندارد های ثبت شده در این زمینه انجام می پذیرد زیرا کربنات کلسیم در جیره غذایی دام و طیور دارای کاربرد های بسیار زیادی است و در واقع کیفیت بالای این محصولات می تواند در افزایش بازدهی شرایط اقتصادی در این روش ها تأثیر بسیار زیادی داشته باشد.  در مجموعه آروشا پودر، برای تولید کربنات کلسیم دامی از بهترین دستگاه ها و آسیاب ها استفاده می شود تا این محصولات به صورت کاملاً پودری و در دانه بندی های ریز تولید و مورد استفاده قرار گیرند. شایان ذکر است که  هر چقدر ذرات پودر های میکرونیزه کربنات کلسیم ریزتر باشد تاثیر گذاری و بازدهی آنها بیشتر خواهد بود و به همین دلیل قیمت این محصولات در این زمینه افزایش می یابد.

 

 

استاندارد ویژگی های کربنات کلسیم دامی

استاندارد ویژگی های کربنات کلسیم جهت مصرف در تغذیه دام ، طیور و آبزیان بوسیله کمیسیون فنی استاندارد کشاورزی و غذایی سازمان ملی استاندارد تهیه و تدوین شده و مورد تائید قرار گرفته  و مصوب شد. کربنات کلسیم به فرمول شیمیائی CaCo3 در طبیعت بصورت کانی آراگونپت ، پوسته صدف ها و کالسیت ، کالک ، سنگ آهک ، سنگ مرمر و تراورتن و غیره وجود دارد. امروزه از کربنات کلسیم بصورت بصورت پودر یا دانه گونه (Granul) بعنوان یکی از منابع اصلی تأمین کلسیم در جیره غذائی دام و طیور آبزیان استفاده می شود. کربنات کلسیم بصورت پودر در خوراک دام و طیور گوشتی و گرانول آن در جیره غذائی طیور تخم گذار مورد استفاده قرار می گیرد.

 

 

ویژگی های فیزیکی پودر کربنات کلسیم

رنگ : پودر کربنات کلسیم معمولا به رنگ سفید می باشد. شکل ظاهری : بصورت پودر یا دانه گونه است . اندازه : ذرات کربنات کلسیم باید طوری باشد که مطابق جدول دانه بندی جیره غذائی باشد. مزه : بدون مزه . بو: بدون بو . وزن مخصوص : وزن مخصوص پودر کربنات کلسیم بین  2/65تا 2/95گرم در سانتی متر مکعب است . در دمای حدود 825درجه سانتی گراد کاملا به Caoو Co2تجزیه می شود. غیر سمی و غیرقابل اشتعال است . با اکثر اسیدها واکنش نشان داده و گاز Co2متصاعد می نماید.

 

 

خصوصیات کربنات کلسیم مخصوص خوراک دام و طیور

·        مش بندی پودر کربنات کلسیم 80 تا 100 می باشد.

·        باعث تقویت اسکلت دام و جلوگیری از نرمی و شکستن استخوان می شود.

·        از مشکلات عصبی و انقباضات و گرفتگی عضلات جلوگیری می کند.

·        منجر به بهبود عملکرد آنزیمی و هورمونی بدن دام و طیور می شود

·        باعث تشکیل بهتر و ضخیم تر پوسته تخم مرغ می شود

·        افزایش وزن و افزایش سطح سلامت دام را در پی دارد.

·        منجر به بهبود کیفیت شیر گاو می شود

·        دارای ضریب هضمی بالا می باشد.

با عنایت به ویژگی های فیزیکی و شیمیایی فوق الذکر ، فروش عمده کربنات کلسیم با کیفیت عالی توسط کارخانه کربنات کلسیم آروشا به تمامی واحدهای تولید خوراک دام و طیور و آبزیان و همچنین واحدهای نگهداری و پرورش دام و طیور و آبزیان انجام می گردد .

مشتریان محترم می توانند از شرایط منحصر به فرد فروش عمده کربنات کلسیم خوراکی کارخانه آروشا نهایت استفاده را ببرند . فروش عمده کربنات کلسیم با قیمت مناسب و رقابتی انجام می گردد .  کربنات کلسیم چه بصورت فله یا کیسه باید در محیط سرپوشیده و عاری از رطوبت و بدور از آلودگی های گوناگون نگهداری شود و تمام موازین بهداشتی در نگهداری آن رعایت شود.

 

 

فروش عمده کربنات کلسیم کارخانه آروشا

با عنایت به نتایج مثبت حاصل از مصرف پودر کربنات کلسیم در خوراک دام ، تامین بخش عمده نیاز کربنات کلسیم کارخانجات تولید خوراک دام  توسط مجموعه صنعتی آروشا انجام می شود. فروش عمده پودر کربنات کلسیم در مجموعه صنعتی آروشا پودر بر اساس نیاز صنعتگران در بسته بندی های متنوع انجام می پذیرد و بدیهی است که خرید این ترکیبات در بسته بندی های فله ای و بزرگ از نظر قیمتی مقرون به صرفه تر می باشد و کارخانه های تولید کننده می توانند با این اقدام صرفه اقتصادی خوبی را در فرآیند های تولیدی خود فراهم نمایند.  جهت سفارش و خرید انواع پودر کربنات کلسیم مورد نیاز، با کارشناسان فروش مجموعه ما تماس حاصل فرمائید .

فروش گل ماشی بسته بندی کیسه ای

 

اگر با نقاش های ساختمانی برخورد کرده باشید در رنگ های متنوعی که بین وسائل آنها وجود دارد، بطور حتم رنگ گل ماشی نیز در آن میان دیده می شود. نوعی رنگ خردلی متمایل به قهوه ای روشن که بنوعی جزء رنگهای پایه محسوب می شود. رنگهایی از قبیل: کرم، بژ، گلبه ای، حنائی، شکلاتی، استخوانی و بسیاری از رنگ های دیگر، از ترکیب گل ماشی با رنگ های دیگر بدست می آید. همین مسئله گواه کاربرد های مختلف گل ماشی در حوزه های مختلف صنعتی می باشد. گروه صنعتی آروشا با سابقه طولانی در عرصه تولید انواع پودرهای معدنی، از تولید کنندگان بزرگ گل ماشی بسته بندی کیسه ای است که این ماده معدنی را تولید و عرضه می نماید.

 

 

 

ویژگیهای پودر گل ماشی بسته بندی کیسه ای

 

این ماده معدنی نوعی اکسید آهن آبدار بوده که رنگ آن زرد روشن یا خردلی و زرد مایل به قهوه ای می باشد. این ماده غیر سمی بویی ندارد و ظرفیت عنصر آهنش ۳ می باشد که البته قدرت رنگدهی آن بسیار زیاد است. پودر میکرونیزه اکسید آهن زرد خاصیت مغناطیسی نداشته، در سیستم ارتورومبیک متبلور شده، در هیدروکلراید به آرامی حل شده و چنانچه آب خود را از دست بدهد به لیمونیت تبدیل خواهد شد. از آنجاکه رنگدهی آن عالی است، بعنوان رنگدانه در صنایع مختلف از قبیل: رنگ، رزین و حوزه آرایشی و بهداشتی مورد بهره وری قرار می گیرد.

رنگدانه گل ماش در کشور ما از معادنی همچون محلات و ابوموسی بدست می آید. از اینرو در کارخانجاتی چون شرکت آروشا می توان بهترین پودر گل ماش طبیعی و معدنی تهیه نمود. گل ماشی بسته بندی کیسه ای آروشا، تولید شده از سنگ های لیمونیت همان معادن محلات است که پوشش دهی بالایی داشته و به نور مقاوم است.

 

کاربرد های گل ماشی

 

پودر گل ماش خصوصیاتی همچون: وجود آب در ساختار شیمیایی آن، جذب بالای روغن و مقاومت رنگی بالا دارد که باعث کاربرد های گوناگون آن در زمینه های مختلف صنعتی می گردد. بکارگیری در: صنعت رنگ و زرین، تولید سیمان و بتن، حذف یونهای سربی موجود در آب، سرامیک، پلاستیک سازی و کفپوشهای رنگی و نیز موارد بسیار دیگر، کاربرد های متنوع گل ماشی بسته بندی کیسه ای مجموعه آروشا می باشد که کیفیت بسیار بالایی دارد.

از سوی دیگر خرید مستقیم این ماده از کارخانه باعث صرفه جویی در هزینه ها می گردد که بالطبع برای هر تولید کننده از اهمیت بالایی برخوردار است. شرکت آروشا بهترین کلوخه های معدنی را از معادن محلات استخراج کرده و با استفاده از تکنیک های روز دنیا گل ماشی را تولید و بفروش می رساند.

قیمت پودر سنگ جوشقان

 

تولید پودر سنگ جوشقان مراحل مختلفی دارد که در صورت  عدم دقت در هر یک از مراحل ،ممکن است قیمت پودر سنگ جوشقان تولید شده دارای کیفیت  مناسبی نباشد و با قیمت بسیار بالایی که مناسب با آن کیفیت نیست به فروش برسد . کارخانه های بسیاری تولید کننده این محصول می باشند ولی تعداد انگشت شماری هستند که این محصول را به صورت با کیفیت و با قیمت مناسب نسبت به کیفیت ارائه می دهند . شرکت آروشا افتخار این را دارد که یکی از تولید کنندگان برتر پودر سنگ جوشقان می باشد . پودر سنگ جوشقان آروشا را با تضمین کیفیت و سفیدی خریداری نمائید.

قیمت پودر سنگ جوشقان ممتاز           

از مهمترین موضوعاتی که در زمینه خرید پودر سنگ جوشقان ممتاز باید به آن توجه شود، قیمت این محصولات می باشد. عوامل مختلفی در تعیین قیمت این محصولات تأثیرگذار هستند که در این میان نوسانات قیمت ارز در داخل و خارج از کشور، میزان عرضه و تقاضای این نوع محصولات، نام برند و شرکت تولید کننده، کیفیت و نوع دانه بندی این پودر سنگ ها از اهمیت بسیار بیشتری برخوردار می باشد و در واقع بر اساس همین موارد قیمت‌ گذاری این محصولات انجام می پذیرد. استفاده از پودر سنگ جوشقان برای برخی از صنایع مخصوصاً صنعت ساخت و ساز مزیت های فراوانی دارد. یکی از مهمترین آنها تهیه ملات های با چسبندگی فوق العاده بالا به کمک این محصولات می باشد. مزیت دیگر این محصولات این است که رنگ سفید شفاف و درخشانی را به خود اختصاص می‌ دهند و به واسطه همین امر جایگزین مناسبی برای گچ سفید در پوشش دهی سطوح داخلی ساختمان های مسکونی و تجاری در مناطق شمالی کشور می باشند. پودر سنگ جوشقان دارای دانه بندی های بسیار ریزی است که مقاومت بالایی در برابر عوامل جوی از آن خود می نمایند و برای استفاده در محیط هایی که مرطوب هستند گزینه ایده آلی می باشند.

فروش پودر سنگ جوشقان

 در کشورهای مختلف مخصوصا در ایران خرید و فروش پودر سنگ جوشقان به راحتی انجام می پذیرد. این ترتیبات دارای ویژگی های خاصی هستند و در فرایند تولید مصالح ساختمانی و در به‌ کارگیری در اجرای پروژه های ساختمانی هیچگونه مشکلی را ایجاد نمی کنند. همچنین میزان استفاده از این تولیدات محدودیتی ندارد و خریداران می توانند با دریافت قیمت های مناسب از این محصولات آنها را در حجم های بالای در اختیار گرفته و در تولید مصالح ساختمانی به کار گیرند. پودر سنگ جوشقان در گروه پودر سنگ های با کیفیت دسته بندی می شود که مواد اولیه آن که در واقع همان سنگ های معدنی می باشند که از  معادن به خصوص جوشقان در استان اصفهان استخراج می گردند. این محصولات دارای رنگ سفید و درخشان هستند و به واسطه داشتن مقاومت بالا در جلوگیری از ترک خوردگی بتن ها و سطوح سیمانی تاثیر بسیار زیادی دارند. در حال حاضر فروش پودر سنگ جوشقان در کیفیت های متفاوت توسط  مجموعه آروشا پودر در حال انجام می باشد و تمامی خریداران این محصولات می توانند با مراجعه به این مجموعه، خرید بهترین محصولات را تجربه نمایند.

 

هدف ما رضایت مشتری پودر سنگ جوشقان است

 هدف رفتار را مشخص می کند . همه ی انسان ها نسبت به اهداف متفاوتی که دارند رفتارهای متفاوتی بروز می دهند . یک کارخانه تولیدی تشکیل شده از مجموعه از ابزار و انسان ها که در راستای هدف مشخص شده از طرف مدیریت کارخانه در حال فعالیت و تولید محصول می باشند . وقتی هدف مدیریت یک کارخانه تولید ی پودر سنگ جوشقان فقط کسب سود باشد در خیلی از موارد نظارت و دقت کافی روی تولید محصول انجام نمی شود و محصول ممکن است از کیفیت لازم برخوردار نباشد. اما وقتی هدف مدیریت یک کارخانه تولیدی -مانند آروشا- فقط و فقط رضایت مشتری هایش باشد تمام اجزای آن واحد تولیدی تمام تلاش خود را خواهند کرد تا محصول با کیفیتی تولید نمایند .

 

 مشتری باید از قیمت  پودر سنگ جوشقان هم راضی باشد

 در قسمت قبل گفتیم که هدف آروشا در تولید محصولات خود چیست . جالب است بدانید که هدف آروشا رضایت مشتری از همه نظر می باشد . مشتری وقتی از آروشا خرید می کند باید از کیفیت محصولی که می خرد راضی باشد . در کنار کیفیت محصول ، مشتری باید از قیمت محصول هم راضی باشد . این گونه نباشد که به بهانه کیفیت بالا هزینه ی اضافی را متحمل شود . از همین رو مدیران آروشا تمام تلاش خود را می کنند که منصفانه ترین قیمت ها را برای محصولات تعیین نمایند .

 بزرگترین تولید کننده پودرسنگ جوشقان سفید

 همان طور که گفتم هدف آروشا این است که مشتریانش از خریدشان راضی باشند . آروشا تمام تلاش خود را خواهد کرد که این هدف محقق شود و در راستای رسیدن به این هدف از هیچ چیزی دریغ نخواهد کرد و هر هزینه ای که لازم باشد را برای رسیدن به این هدف ، پرداخت خواهد کرد . جهت ثبت سفارش خرید پودر سنگ جوشقان ممتاز یا اطلاع از قیمت فروش این محصول ، با واحد فروش کارخانه تماس حاصل فرمائید.

به علت محبوبیت نوع مرغوب پودر سنگ جوشقان کیلویی ، تعداد مراکز عرضه کننده ای که در زمینه عرضه و فروش این محصول فعالیت می کنند و آروشا به صورت اختصاصی فروش ویژه پودر سنگ جوشقان کیلویی را در دستور کار خود دارد.

 

 

بزرگترین کارخانه پودرسنگ جوشقان کشور

 

کارخانه پودرسنگ جوشقان آروشا با بهره گیری از تجهیزات پیشرفته و توان فنی مهندسان ایرانی در استان اصفهان احداث و مورد بهره برداری قرار گرفته است. در این واحد تولیدی بزرگ ، تولید مرغوب ترین پودر سنگ جهت فروش و ارسال به سراسر کشور در حال انجام می باشد . امکان ارسال بار از انبار شهر قم نیز برای مشتریان مهیا می باشد. به طور کل پودر جوشقان به صورت عمده و کیسه شده تولید می شود .وزن کیسه ها  25، 30 و 50 کیلوگرمی می باشد. در خرید مصالح ساختمانی باید بسیار دقت داشته باشیم زیرا در کیفیت نما و زیبایی بصری ساختمان بسیار موثر است و می تواند از آسیب ها و تخریب های احتمالی در آینده جلوگیری کند. پودر جوشقان آروشا یکی از مناسب ترین گزینه ها برای استفاده در فضاهای بیرونی و داخلی می باشد. مقاومت بالای پودر سنگ جوشقان در برابر سرما و گرما، باران و یخبندان و … باعث شده تا در محیط های مختلف برای مصارف مختلف ساختمانی مورد استفاده قرار گیرد.

 

 

کاربرد اصلی پودر سنگ جوشقان

 

سنگ جوشقان از نظر نوع ساختمان مولکولی و بلورهای تشکیل دهنده آن بسیار شبیه سنگ مرمر می باشد . از پودر سنگ جوشقان با کیفیت درجه یک تولید شده در گروه صنعتی آروشا در نماسازی ساختمان استفاده می شود . ملات تهیه شده از این پودر سنگ با کیفیت بسیار یک دست ، سفید و مستحکم می باشد و پس از خشک شدن ، ترک خوردگی و شکستن در ساختار آن اتفاق نمی افتد .

 

پودر سنگ جوشقان بدلیل رنگ سفید چشم نوازش کاربرد بهترین پودر مکمل سیمان سفید را از آن خود کرده است . رنگ سفید و ثابت پودر سنگ جوشقان آروشا پس از سالها ثابت باقی می ماند و در مقابل گرما و سرما و رطوبت مقاوم می باشد . از پودر سنگ جوشقان آروشا به عنوان رنگ در منازل و ساختمانهای شمال کشور استفاده می شود . پودر سنگ جوشقان به عنوان یکی از افزودنی های بتن محسوب می گردد . زیرا ضمن افزایش مقاومت بتن کاهش ترک خوردگی را نیز در بر دارد. پودر سنگ جوشقان در دوغاب دهی و پوشش شیار کاشی کاری و سرامیک کاربرد دارد . نسبت مخلوط نمودن آن با سیمان سفید در این کاربرد یک به یک می باشد. همچنین پودر سنگ جوشقان آروشا برای پاشیدن بر روی قیر گونی کاربرد دارد. دامداری و مرغداری های کشور از کارخانه پودرسنگ جوشقان آروشا، پودر سنگ جوشقان برای مصارف دام و طیور تهیه می نمایند.

 

کارخانه پودرسنگ جوشقان آروشا

کارخانه پودرسنگ جوشقان آروشا بعنوان بزرگترین و بهترین واحد تولید پودر سنگ با درجه کیفیت جوشقان در نمره بندی های مدنظر مشتریان با بسته بندی کیسه ای افتخار دارد تامین نیاز بخش بزرگی از پودر سنگ واحدهای تولیدی ، دامی ، صنعتی ، کشاورزی و راه و ساختمان کشور را برعهده دارد . شما می توانید از طریق این سایت بهترین نوع پودر سنگ جوشقان که سنگ آن از منطقه جوشقان استان اصفهان تامین می گردد را خریداری فرمائید . مشتریان پودر سنگ جوشقان می بایست دقت کامل در انتخاب محصول را داشته باشند. زیرا پودرهای فرعی و با کیفیت پایین بعضا با نام پودر سنگ جوشقان در حال توزیع می باشد که در صورت استفاده از این پودرها مشتریان خسارات مادی و معنوی را متحمل خواهند شد. قیمت واقعی پودر سنگ جوشقان 5 ستاره را از ما بخواهید .

 

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد